my fashionlist, maybe yours as well

zaterdag 25 december 2010

Eindelijk!

Eindelijk is het zo ver: My style is eternal is officieel !
Dit blog zal gaan over fashion,style,beauty en alles wat daar bij komt kijken ;)

Maar ik zal me eerst even voorstellen:

Mijn naam is Elsemiek en ik ben een studente.
Mijn grote hobby is fashionblogs bekijken en me hierin verdiepen , ik vind het prachtig om te kijken naar grote fashion shows zoals die van Lavin, Chanel, Spijkers en Spijkers, Louis Vuitton en ga zo maar door...
Maar als ik op straat loop zie ik eigenlijk allemaal style iconen lopen , en dat vind ik op zijn minst zo inspirerend!
Want als je goed om je heen kijkt , zijn we allemaal eigenlijk style iconen!
Ik zal zeker nog wel een keer schrijven over mijn eigen style ,dat beloof ik je , maar nu genoeg over mij!

Ik hoop dat je regelmatig een kijkje komt nemen op mijn blog, en dat je misschien wel geïnspireerd raakt!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen