my fashionlist, maybe yours as well

dinsdag 1 maart 2011

Een goede hak is alles waard!♥

(pic carlacloset)

Toen ik met een goede vriendinnen de stad s'avonds in ging , gebeurde er een verschrikkelijke blooper!
Ik had mijn zwarte high heels aan , waar ik zelf helemaal verliefd op ben.
Ze zitten ook heerlijk ,alleen zijn ze blijkbaar niet zo handig met opstappen op een fiets...
We stonden namelijk te wachten voor een stoplicht , en toen dat op groen sprong en wij op onze fiets wouden stappen om over te steken, bleef mijn schoen midden op straat staan! OEPS!
Heel veel mensen hadden mijn blunder gezien en moesten allemaal heel hard gelachen , gelukkig vond ik het zelf ook supergrappig!
Maar ik weet nu wel dat ik niet meer met deze schoenen op de fiets ga..
Ik heb nu zeker wel  wat geleerd:Een goede schoen met  hak is alles waard!

Liefs xoxo''


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen