my fashionlist, maybe yours as well

donderdag 21 april 2011

Hi there!

Lieve followers:)

Het zonnetje schijnt volop , wij worden zo bruin als het maar kan ( tenzij je voor de don`t bake it , fake it methode gaat.) en we genieten van de lekkerste ijsjes!

Mijn dagje was vandaag alleen niet zo genieten , eerst moest ik naar school tot half 5 , om vervolgens het laaste uur ooknog eens te gymmen.
En ja hoor : een conditie test , met ruim 25 graden , Thank you very much!

Gelukkig is een echte meid op alles voorbereid , dus ik kwam al met mijn flesjes water , zonnebril en lekkere korte gym kleren aanzakken:)
Nu ik weer thuis ben na deze eindeloos durende dag , lig ik dan ook lekker in het zonnetje in de tuin!
Voor jullie nu de leukste ''gym'' kleren van de H&M. Zodat we allemaal stylisch aan onze work-out kunnen beginnen , als het dan toch moet....

tot snel!
''xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten