my fashionlist, maybe yours as well

woensdag 15 juni 2011

Luxe probleem

Hello sweet readers:)

Kennen jullie het probleem : je kan opeens je lievelingsoorbellen niet meet vinden of die leuke ring?
Ik helaas wel , ik ben dan wel een meisje dat van netheid houdt maar soms raak ik ook mijn sieraden kwijt.

Ik wou vandaag mijn lovely turkquoise oorbellen in doen (fotos plaats ik later deze week) , waren ze weg. Dikke paniek natuurlijk !maar ik kon niet verder zoeken omdat ik anders te laat op mijn school was.

Ik heb toen op school maar even een lijstje gemaakt met mogelijk plaatsen waar ik ze zou kunnen vinden. Wat zeker weten een tip is voor het zoeken van spullen! Zo weet je zeker waar het niet ligt , en denk je meer na over waar het dan wél ligt!

Dus toen ik thuis kwam , heb ik al mijn tassen uitgemest , mijn kamer opgeruimd ( wat toen een straf was , maar ik nu heel blij mee ben , hihi) en alle mogelijke plekjes bekeken.
Wat bleek : Ik heb een grote leren bruine tas , en hij zat in een ''verborgen'' vakje...

Al deze paniek dus voor niks , maar eind goed al goed:)

herken jij dit probleem ook?
liefs
''xoxo

(picture made by myself)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten